پنجشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۳ |۱۶ صفر ۱۴۴۶ | Aug 22, 2024
مصاحبه با مسئول برق موکب

حوزه/ مسئول برق موکب آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) گفت: مدت تقریبا چهل روز و در سه مرحله با نیروهای افتخاری در این موکب عزیز حاضر شدیم و کار امور برقی موکب را از ابتدا تا انتها به انجام رساندیم تا زوار عزیز مشکلی از لحاظ وسائل سرمایشی نداشته باشند.

مهندس اصلان مسئول امور برق موکب آستان مقدس کریمه اهل بیت سلام الله علیها در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه؛ از خدمات فنی ارائه شده در این بخش گفت و خاطرنشان ساخت: مدت تقریبا چهل روز و در سه مرحله با نیروهای افتخاری در این موکب عزیز حاضر شدیم و کار امور برقی موکب را از ابتدا تا انتها به انجام رساندیم تا زوار عزیز مشکلی از لحاظ وسائل سرمایشی نداشته باشند.

وی افزود: با تلاش کلیه پرسنل خدوم این بخش به ویژه نیروهای افتخاری کارهای بزرگی صورت گرفته و خوشحال هستیم که الان وقتی زائر حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام به این موکب می آید در فضایی خنک قرار می گیرد و نسبت به سالهای گذشته با آرامش و استراحت بهتری روبروست.

اصلان گفت: وظیفه ما تامین برق پایدار برای موکب است؛ مصرف امسال برق به خاطر ساخت و سازهای جدیدی که صورت گرفته است به شدت افزایش پیدا کرده، ولی خوشبختانه به لطف امام حسین علیه السلام فعلا مشکل خاصی نداریم و تمام سیستم های روشنایی و سرمایشی و آبرسانی خیلی دقیق و منظم در حال کارهستند.

وی از همکاری خوب دولت عراق برای تامین برق گفت و خاطرنشان ساخت: به علت مشکلاتی که کشور عراق دارد تامین برق در مسیر نجف تا کربلا با مشکلات خاصی مواجهه است؛ معمولا قبل از ایام اربعین خاموشی های طولانی مدت و تعداد بالا در روز داشتیم اما الان با کمک دولت عراق این خاموشی ها خیلی کوتاه تر و تعدادش کمتر شده و خوشبختانه برای این موکب یک ترانس برق جدید نصب شده تا مشکلات ما در عرصه تامین برق به حداقل ممکن برسد.

اصلان درپایان سخنان خود از انگیزه خود و پرسنل این بخش برای کار در موکب گفت و خاطرنشان ساخت: همکاران ما به خاطر رضای خدا و خشنودی حضرت امام حسین علیه السلام و زوارش در این جا مشغول خدمت هستند و امیدواریم تلاش های من و همه همکارانم مورد لطف و نظر سیدالشهدا علیه السلام قرار گیرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha